pl
en ua de
TT
Strona główna
TTZmiana rozmiaru czcionki
Zmiana kontrastu
Zmiana języka (PL)
Zamknij

PowrótCo oznacza informacja, że karta została zablokowana w systemie biletowym?

Oznacza to, że poprzednio wykonana w systemie transakcja zakończyła się odmową pobrania środków przez bank. W takim przypadku terminal biletowy podczas próby wykonania płatności za bilet komunikacji miejskiej wyświetla komunikat „Transakcja nieudana - poprzedni bilet nie został rozliczony”.

Potwierdzenie
Czy na pewno wykonać akcję?
Zatwierdź
Zamknij
Zamknij

Używamy plików cookies na naszej stronie internetowej. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy identyfikatory plików cookies w celach marketingowych, w tym wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, a także celach analitycznych i statystycznych przez Mennica Polska S.A. z siedzibą w Warszawie(Administrator), a także na zapisywanie i przechowywanie plików cookies na Twoim urządzeniu. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.